zaterdag 20 juli 2013

Reiszakje

Een paar weken geleden zag ik op Pinterest een leuke diy waarbij een gastenhanddoekje werd omgevormd tot een handig item voor op reis nl. een reiszakje voor tandpasta, tandenborstel, etc. Dit leek mij superhandig want op deze manier word je toiletzak niet helemaal nat na het tanden poetsen!

Bovendien wil ik heel graag leren naaien en dit leek mij een ideaal project om te beginnen. Thuis lagen er ook nog gastendoekjes die nooit werden gebruikt op kot en lintjes. Het resultaat kunnen jullie hieronder 'bewonderen'. En laat mij zeggen het is niet perfect en ik ben er meer dan 2 uur mee bezig geweest, maar het is gelukt! Ik zou zeggen op naar het volgende naaiproject!



Willen jullie graag zelf aan de slag? Ik volgde deze tutorial.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten