donderdag 20 februari 2014

Doe-het-zelver: naamkaartjes


Vandaag een heel snelle en erg gemakkelijke doe-het-zelver nl. naamkaartjes. Ik maakte deze kaartjes om mijn blog en Facebookpagina wat meer in de kijker te zetten. Omdat mijn blog voornamelijk over knutselen gaat, vond ik dat ik niet anders kon dan ook mijn naamkaartjes zelf te maken.

Je hebt slechts drie dingen nodig: naamkaartjes, washi tape en een schaar. De naamkaartjes maakte ik in Word en printte ik op stevig papier. Op 1 pagina kon ik 9 naamkaartjes afdrukken in totaal. Denk op voorhand al eens na waar je de washi tape wil kleven en hou hier rekening bij wanneer je de positie van je gegevens bepaalt. 

   

En dan is het enkel nog knip- en plakwerk of beter plak- en knipwerk! Om geen washi tape te verspillen, laat je de tape aan het rolletje, kleef je het op je naamkaartje en knip je daarna pas de randjes van de tape en het naamkaartje gelijk.


En klaar!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten