vrijdag 25 januari 2013

Meer inspiratie!!

Nu de examens voorbij zijn, kan ik terug creatief aan de slag gaan. Eindelijk want het is al even aan het kriebelen!
Hieronder som ik enkele leuke diy-ideetjes op die ik vond op mijn favoriete blogs! Voor verschillende projecten heb ik het materiaal al liggen, alleen ontbrak mij de tijd om er aan te beginnen. Hopelijk geven ze jullie net evenveel zin om er aan te beginnen!

Op de blog van Elisanna kom ik regelmatig toffe zelfgemaakte stempels tegen. Zeker de moeite om zelfs eens te proberen. Op de website vind je een goed uitgewerkte handleiding voor het maken van stempels (handleiding). Mijn stempelkussen en gutsen liggen alvast klaar!


Op het internet heb ik deze diy al verschillende keren zien opduiken: kaarsen in kopjes! Super mooi vind ik zelf. Op de website van Cupcakes and Cashmere vond ik een beschrijving van de werkwijze. Ondertussen heb ik al kopjes gevonden in de Kringwinkel en paraffine in De Banier! Hier vinden jullie de beschrijving ook!

Bij Kerstmis kreeg ik het boek Van naald tot draad van Elke Vanelderen cadeau. Het plan is dan ook om dit jaar te leren omgaan met die naald en draad EN de naaimachine. Hopelijk krijg ik het snel onder de knie want dan kan ik ook proberen om dit leuke piramidetasje van Het Leuvense Stiksel te maken.


Als jullie nog andere leuke ideetjes hebben dan mogen jullie dat altijd laten weten. Ook foto's van jullie eigen diy-projecten zijn altijd welkom op/via deze link.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten